Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма край :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няма край :(

    Поредния проблем:
    Когато паднаха много температурите, започнаха да не влизат скоростите само при работещ двигател. Когато колата е в покой са като масло. В началото,след като изчаквах да загрее хубаво колата започваха да влизат, но малко трудно. Тази сутрин отказват да влизат и при загряла кола, с изключение на 4-та и задна и то с голямо услилие.
    С напомпване на педала също няма резултати. Иначе при самия педал не забелязвам промяна.
    Прави ми впечатление, че в повечето случай когато се опитвам да вкарам някоя от скоростите (при запален двигател),колата се опитва да тръгне леко.
    При палене с включена предварително задна, колата направо си тръгва на зад. А при палене с предварително включени всички останали скорости си стои мирна. Потеглянето при палене на скорост го прави само на задна.
    Съединител (комплект) сменен преди 4 месеца. На около 3000 км.
    Проверих и маслото. Ок е! Спирачна течност има(но е на доста време) Обезвъздуших и системата.
    Моля ви,кажете, че не трябва пак да сменям комплект съединител, защото последния път ми излезе 900 лв. с работата! Давате препоръки че вече ми писва и ще я разкарам кочината ако пак е съединител.
    Помпа ли е? Лостова система? Някой счупен елемент?
    Ако трябва кажете , къде да отида за да направя точна диагностика на проблема, че ми писна и от майстори, които почват от най-скъпия за решаване проблем


    Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

  • #2
    Първоначално публикувано от guvech Покажи съобщение
    Поредния проблем:
    Когато паднаха много температурите, започнаха да не влизат скоростите само при работещ двигател. Когато колата е в покой са като масло. В началото,след като изчаквах да загрее хубаво колата започваха да влизат, но малко трудно. Тази сутрин отказват да влизат и при загряла кола, с изключение на 4-та и задна и то с голямо услилие.
    С напомпване на педала също няма резултати. Иначе при самия педал не забелязвам промяна.
    Прави ми впечатление, че в повечето случай когато се опитвам да вкарам някоя от скоростите (при запален двигател),колата се опитва да тръгне леко.
    При палене с включена предварително задна, колата направо си тръгва на зад. А при палене с предварително включени всички останали скорости си стои мирна. Потеглянето при палене на скорост го прави само на задна.
    Съединител (комплект) сменен преди 4 месеца. На около 3000 км.
    Проверих и маслото. Ок е! Спирачна течност има(но е на доста време) Обезвъздуших и системата.
    Моля ви,кажете, че не трябва пак да сменям комплект съединител, защото последния път ми излезе 900 лв. с работата! Давате препоръки че вече ми писва и ще я разкарам кочината ако пак е съединител.
    Помпа ли е? Лостова система? Някой счупен елемент?
    Ако трябва кажете , къде да отида за да направя точна диагностика на проблема, че ми писна и от майстори, които почват от най-скъпия за решаване проблем
    Съединител за смяна
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      А не би ли следвало да има някаква гаранция при нов съединител?


      Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от guvech Покажи съобщение
        А не би ли следвало да има някаква гаранция при нов съединител?
        Тогава може да е горна помпа,тази на педала.............сори не прочетох че си сменя съединителя
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Интересното е,че при педала не забелязвам промяна. (по-мек,по твърд)....


          Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

          Comment


          • #6
            Много лесно може да се провери горната помпа. Накарай някой да натиска съединителя, а ти отвори капака и гледай дали вилката която влиза в скоростната кутия се движи както би следвало - при натискане на педала докрай - в крайно положение, и при натискане на "полусъединител" - някъде между начално и крайно положение. Ако е така, нямаш проблем нито с помпата, нито с работното цилиндърче.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              Колега, не бързай да отписваш съединителя. Както описваш нещата, работата отива към помпите/и или маркуча между тях. Просто поради повреда в тях, движението от крака ти не се предава към съединителя, съответно той не отделя и скоростите не влизат. Това, което колегата е написал по-горе-да видиш дали се мърда вилката е първата ти работа. Но дори да мърда, не значи, че отделя достатъчно съединителя. Съветът ми е първо да направиш едно хубаво обезвъздушаване на системата и смяна на спирачната течност. Ако не почнат да влизат по-лесно скоростите, смени маркуча между помпата и работния цилиндър-с времето се разлагали вътре и се запушвали. Ако пак не става, сменяш работния цилиндър и ако не се подобрят нещата, сменяш помпата (тази която е на педала на съединителя).
              В общи линии това е. Не знам колко си опитен в ремонтите, защото има тънкости-спирачките и съединителя са на общо казанче със спирачна течност, така че като я сменяш, гледай нивото да не пада много, щото ще останеш и без спирачки.

              Comment


              • #8
                смени си спирачната течност и има ремонтни комплекти за помпата сменяй гарнитурите
                sigpic 156 2.4 JTD 136hp

                Comment


                • #9
                  Извинявам се за въпроса, който е в страни от темата, ама какво по-дяволите ти смениха за 900 лв????? И по мое мнение, трябва да се върнеш там, където са ти сменили съединителя и да ги попиташ как така пак нямаш съединител след едва 3000 км.

                  Comment


                  • #10
                    В момента колата е точно там! Най-вероятно е горна помпа проблема. А иначе дадох по-точно 850 лв. 550 за Съединител комплект(най-евтиния който намерих - Валео) тъй като съединителя е обратен. Останалите 300лв. за работа и масло на скоростите. Може да са ми надули парите за работа тъй като бързах, но в случая ме устройваше.


                    Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от guvech Покажи съобщение
                      В момента колата е точно там! Най-вероятно е горна помпа проблема. А иначе дадох по-точно 850 лв. 550 за Съединител комплект(най-евтиния който намерих - Валео) тъй като съединителя е обратен. Останалите 300лв. за работа и масло на скоростите. Може да са ми надули парите за работа тъй като бързах, но в случая ме устройваше.

                      Айде съединителя ОК, явно на дизеляка е по-скъп, ама малко множко са ти взели за труда.

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, проблем решен.
                        Както някои от вас предположиха,се оказа горна помпа на съединител. Ремонтен комплек за 10 лв. и съм пак на пистата. За работа не казвам колко са ми взели, че да не се окажа пак прецакан
                        Благодаря на всички които взеха отношение по проблема ми! Дано темата помогне на някой друг закъсал в бъдеще!

                        ---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 18:32 ----------

                        Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                        Айде съединителя ОК, явно на дизеляка е по-скъп, ама малко множко са ти взели за труда.
                        Баа* го! Дал съм ги вече!


                        Alfa Romeo 164 TD 2.5 super '98

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от guvech Покажи съобщение
                          Колеги, проблем решен.
                          Както някои от вас предположиха,се оказа горна помпа на съединител. Ремонтен комплек за 10 лв. и съм пак на пистата. За работа не казвам колко са ми взели, че да не се окажа пак прецакан
                          Благодаря на всички които взеха отношение по проблема ми! Дано темата помогне на някой друг закъсал в бъдеще!

                          ---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 18:32 ----------


                          Баа* го! Дал съм ги вече!
                          Не зная на TD-то къде му е навряна помпата обаче ако е като на TS ...минимум 50 пари за тоя гърч .
                          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
                            Не зная на TD-то къде му е навряна помпата обаче ако е като на TS ...минимум 50 пари за тоя гърч .
                            Изобщо не е гърч на ТДто за 15 мин. работа. Съединителя изобщо не е обратен и цената е доста висока която е платил колегата.Проблема е че когато съединителя не е хубав и притискателя е твърд заминава първо помпата и се започват едни смени на помпи но реалния проблем е съединителя.
                            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                            Comment


                            • #15
                              Все си мисля, че за споменатата помпа дали колата е TD, TS,TB или нещо друго, няма никакво значение - гърча е един и същи. Ако ми се повреди горната помпа, бих сложил възможно най-качествената НОВА, която намеря, за да не ми се налага пак да правя този гаден ремонт.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment

                              Working...
                              X